Odpowiadając na rynkowe wyzwania i postulaty klientów 22 stycznia br. uruchomiono internetową sprzedaż Ekogroszku Pieklorz. Jedno ze sztandarowych ekologicznych paliw węglowych PGG S.A. sprzedawane w e-sklepie PGG jest już konfekcjonowane w dwudziestokilogramowe worki. Fundamentem decyzj
Współczesny rynek od producentów i sprzedawców wymaga wdrażania innowacyjnych rozwiązań we wszystkich obszarach ich aktywności, a jedną z takich przestrzeni jest dystrybucja. W trudnym czasie pandemii coraz popularniejsze stają się dostawy towaru do miejsc, z których klienci osobiście o
„Już taki jestem ciepły drań i parametry świetne mam. Karlik to moje imię, spalam się wolno w zimie, by więcej ciepła dawać Wam.” Słowa te w rytm znanego utworu usłyszycie w najnowszym spocie reklamowym PGG w ponad 200 stacjach radiowych na terenie całej Polski. Dużą aktywność PG
Produkty z oferty PGG można kupić:
WYGODNIE w sklepie internetowym PGG na www.sklep.pgg.pl,
BLISKO DOMU u Autoryzowanego Sprzedawcy Węgla PGG [ASW PGG].
TRADYCYJNIE tj. bezpośrednio w punkcie sprzedaży drobnicowej na ter
Klienci na rynku węgla posiadają szereg praw i podlegają ochronie, niemniej jednak wśród sprzedawców paliw węglowych zdarzają się nieuczciwie działające podmioty, które wykorzystują łatwowierność nabywców i sprzedają im produkty węglopodobne lub co równie karygodne sfałszowane n
Polska Grupa Górnicza uruchomiła zmodernizowaną wersję firmowego sklepu internetowego. Rozwiązania informatyczne, które specjaliści Zakładu Informatyki i Telekomunikacji z Rybnika zaprojektowali w odpowiedzi na rozpoznane oczekiwania klientów PGG S.A., uruchomiono we wtorek 19 maja.
Nowa
Polska Grupa Górnicza S.A. udoskonaliła system awizacji odbiorów węgla wprowadzając pełną automatyzację procesu. Pozwala on na automatyczne przydzielanie terminu odbioru węgla z kopalń. Ponadto PGG wdrożyła nowy system elektronicznych zakupów dodatkowych ilości węgla. Nowe oprogramowa
Polska Grupa Górnicza uczestniczyła w 21. Międzynarodowych Gliwickich Targach Budowalnych. Organizatorzy szacują, że imprezę odwiedziło prawie 7000 osób. Z produktami PGG S.A. można było się zapoznać na specjalnie przygotowanym stoisku, na którym pracownicy spółki udzielali wszystkic
Nasza strona internetowa używa
plików
cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim
możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.
Dowiedz
się więcej