Targi Ogrodnicze w Słupsku okazją do prezentacji oferty PGG
Dużym zainteresowaniem mieszkańców województwa pomorskiego cieszyło się stoisko Polskiej Grupy Górniczej zorganizowane podczas Targów Ogrodniczych pod koniec września w Słupsku.
Wydarzenie, podczas którego spotkali się: producenci roślin, żywności oraz produktów wykorzystywanych w ogrodnictwie m.in. urządzeń grzewczych i paliw wykorzystywanych w szeroko rozumianym ogrzewnictwie cieszyło się sporym zainteresowaniem. Wśród kilkunastu tysięcy klientów targów znaczną cześć stanowili rolnicy, ogrodnicy i mieszkańcy domów jednorodzinnych, którzy chętnie korzystają z pieców węglowych.
- Goście naszego stoiska to osoby zainteresowane nowościami wśród naszych paliw oraz wprowadzonymi przez PGG rozwiązaniami w obszarze dystrybucji węgla. Osoby, które potrzebowały dodatkowych informacji na temat dostawy do domu albo po prostu chciały pogłębić swoją wiedzę o węglach oferowanych przez PGG w zadawanych pytaniach dostarczyły nam szeregu informacji o realnych wyzwaniach przed jakimi stoją klienci na rynku węgla opałowego. Często dopytywali o technologię spalania, magazynowanie i dystrybucję naszych paliw – podkreślają przedstawiciele Biura Marketingu i Analiz PGG S.A., którzy zorganizowali stoisko i wyczerpująco informowali odwiedzających o ofercie handlowej spółki.
Stoisko PGG pozwoliło na promocję wyjątkowej pozycji w ofercie PGG S.A. - sortymentu Karolinka Groszek 5-25 mm, który wśród oferowanych przez PGG produktów jest tym najbardziej przyjaznym dla środowiska. Według badań gwarantuje on ponad 30% redukcji zanieczyszczeń, a efekt użytkowania widać od razu po rozpaleniu w postaci ograniczonej do minimum ilości dymu z komina.
- Nasz produkt staje się dostępnym, natychmiastowym rozwiązaniem problemu emisji zanieczyszczeń do atmosfery. Karolinka charakteryzuje się również wysoką wydajnością i wygodą użytkowania - dodają pracownicy spółki.
Uczestnictwo przedstawicieli PGG S.A. w kolejnych targach pozwoliło na bezpośredni kontakt z mieszkańcami województwa pomorskiego oraz właścicielami własnych zakładów produkcyjnych (MSP), co pomogło przybliżyć i poszerzyć ich wiedzę na temat oferty produktowej, reguł zakupowych i możliwości realizacji dostaw z kopalń PGG do klienta.
– Wszelkie spostrzeżenia i uwagi klientów, którymi zechcieli się z przedstawicielami PGG podzielić zostaną uwzględnione w bieżącej działalności handlowej PGG S.A. – podkreśla Biuro Marketingu i Analiz.
Udostępnij tę stronę