Informacja o sposobie awizacji odbioru węgla
- PGG.pl
- Strefa Klienta
- Sprzedaż węgla
- Dla naszych klientów
- Zasady awizacji
Menu
Przedstawiciele Firm, które złożyły zamówienie na zakup węgla
w kopalniach Polskiej Grupy Górniczej dokonują awizacji odbioru węgla
poprzez Internetowy Portal Klienta PGG
Awizacja odbioru węgla wykonywana jest z tygodniowym wyprzedzeniem zgodnie z poniższym harmonogramem:
- Etap I – poniedziałek: klienci określają przewidywane zapotrzebowanie w następnym tygodniu.
- Etap II - wtorek, środa: PGG potwierdza możliwości realizacji zapotrzebowania klientów w zakresie tonażu i liczby samochodów w poszczególnych dniach następnego tygodnia w zależności do bieżących możliwości produkcyjnych.
- Etap III - czwartek: przydzielone awizacje zostają udostępnione Klientowi, system automatycznie generuje numery identyfikacyjne awizacji. Klient dopełnia proces uzupełniając dane kierowców i pojazdów.
awizacja niepotwierdzona przez klienta (niewypełnione dane kierowcy oraz pojazdu)
Warunkiem ważności awizacji jest poprawne wypełnienie danych kierowcy i samochodu oraz przekazanie kierowcy wskazanemu przez klienta numeru identyfikacyjnego awizacji. Numery identyfikacyjne awizacji bez danych kierowców oraz samochodu nie będą realizowane. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji awizacji zawarte są w umowie sprzedaży węgla.
zgłoszenie przez klienta konieczności przesunięcia terminu awizacji odbioru węgla
W uzasadnionym przypadku, na wniosek Klienta (pismo, e-mail, fax, tel.) dopuszcza się możliwość korekty terminu awizacji. Decyzję o zmianie terminu zatwierdza Kierownik Działu Obsługi Klienta lub osoba przez niego upoważniona.
awaria internetowego Portalu Klienta PGG
W przypadku braku możliwości dokonania zgłoszenia awizacji należy niezwłocznie (w dniu wystąpienia problemów) skontaktować się z Działem Serwisu COIG S.A. (telefon: 32 757 4444) w celu wyjaśnienia i usunięcia problemów z systemem awizacji. Niedostosowanie się do powyższego może skutkować brakiem możliwości dokonania zgłoszenia w innej formie (fax, e-mail, pismo) w późniejszym terminie.
zgłoszenie przez klienta konieczności zmiany danych kierowców oraz pojazdów, którym została przydzielona awizacja - dotyczy realizacji odbioru węgla na upoważnienia papierowe
Klient po wprowadzeniu danych kierowców oraz pojazdów przy przydzielonych numerach awizacji może w uzasadnionym przypadku wnioskować o zmianę tych danych w formie pisemnej (pismo, e-mail, fax). Decyzję o akceptacji zmian podejmuje Kierownik Działu Obsługi Klienta lub osoby przez niego upoważnione.
W celu usprawnienia procesu sprzedaży węgla przy odbiorze samochodowym w ramach przyznanej awizacji prosimy o dokonywanie przedpłat w terminie wskazanym w umowie sprzedaży węgla. Brak wpływu środków pieniężnych na rachunek PGG może prowadzić do wydłużenia załadunku samochodów, a w skrajnych przypadkach do braku możliwości odbioru węgla w terminie.
Udostępnij tę stronę