14
maj
2021
17 maja rusza regionalna kampania reklamowa promująca ekogroszek Pieklorz
Realizowana na zlecenie i we współpracy z KWK ROW Ruch Chwałowice kampania
ma na celu:
- utrwalić markę wśród osób, które ją znają oraz pozyskać nowych klientów, którzy dotychczas kupowali inne produkty, z innych źródeł,
- poinformować o tym, że teraz Pieklorz jest dostępny w opakowaniu,
- wskazać kanały sprzedaży: sklep.pgg.pl, kopalnię i sieć Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG.
- Reklamy prezentują produkt i największą korzyść jego posiadania: „Korzystaj z ciepła dłużej”. Ponadto, w zależności od rodzaju i powierzchni reklamy (radio, online) przed-stawiają zalety produktu i wzywają do działania wskazując wybrane kanały sprzedaży np. „Zamów na sklep.pgg.pl, na Kopalni Chwałowice lub u Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG.”
W okolicach kopalni już wiszą plakaty A1 i duże banery reklamowe - dzięki zastosowanej kolorystyce i koncepcji kreatywnej przyciągają wzrok i wzbudzają zaciekawienie odbiorców. Jednak dopiero reklamy radiowe oraz internetowe, które pojawią się 17 maja, zapewnią dotarcie do odpowiednio dużej ilości odbiorców w regionie:
- w rozgłośniach radiowych np. Radio 90fm (17.05.2021-30.05.2021), Piekary (31.05.2021-13.06.2021), Vanessa (24.05.2021-06.06.2021),
- w serwisie internetowym Interia, Wirtualna Polska i Onet o łącznej, estymowanej liczbie wyświetleń ok 8 mln.
Udostępnij tę stronę