3 maja wystartowała kampania reklamowa PGG
Zgodnie z rocznym planem marketingowym, w drugim kwartale 2021 r. realizowana jest kampania reklamowa wspierająca sprzedaż w okresie, gdy po zimie zwykle notowany jest spadek popytu wynikający z kończącego się sezonu grzewczego.
Kampania wiosenna jest wyjątkowa – w odróżnieniu od pozo-stałych kampanii w roku - ma pobudzić sprzedaż w czasie, gdy zaintresowanie węglem jest naturalnie niewielkie.
Wykorzystując argument ceny, która jest najniższa właśnie na wiosnę, kampania jest automatycznie skierowana do osób nastawionych na okazje cenowe a potencjał rynku już w 2020 r. potwierdził słuszność zastosowania tego zabiegu.
Przekaz reklamowy w prasie i internecie jest jednoznaczny – sugeruje, by nie zwlekać z zakupem i wykorzystać już teraz okazję niższych cen, prezentuje marki ekogroszków PGG, zalety produktów i korzyści wynikające z ich posiadania. Wezwanie do działania jest zdecydowane i bezpośrednie - „Zamów” – a ruch klientów jest kierowany do e-sklepu i do Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG. Natomiast spot radiowy skupia uwagę na Karliku.
Strategia medialna obejmuje:
-emisję reklam w lokalnych rozgłośniach radiowych1 w całej Polsce, które zapewnią dotarcie do ponad 7 mln osób w wieku 25 lat i więcej na terenie całego kraju tj. prawie 30% grupy docelowej,
-emisję reklam internetowych w serwisach Interia, wp, Onet, Polskapress o estymowanej liczbie wyświetleń >10 mln,
-publikację reklam prasowych w Krzyżówkach Panoramicznych, To&Owo, Muratorze i w ponad 130 tygodnikach lokalnych.
Udostępnij tę stronę