16 wrzesień 2021

Ruszyła kampania reklamowa PGG S.A.

Zapraszamy ciepło do domu - taki przekaz niesie tegoroczna kampania reklamowa PGG S.A., która nieprzypadkowo realizowana jest właśnie teraz - jesienią.

Przełom lata i jesieni to idealny czas, by zaopatrzyć się w opał na zimę - póki jeszcze można go wygodnie odebrać od przewoźnika - nie w deszczu i mrozie, lecz komfortowo, przed załamaniem pogody.

Dlatego szczyt komunikacji produktów dostępnych u Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG S.A. i na sklep.pgg.pl przypada dokładnie wtedy, gdy klienci tego potrzebują. To właśnie teraz osoby ogrzewające domy węglem intensywnie kupują opał na sezon grzewczy, poszukują informacji, porównują parametry produktów i ceny. Zainteresowanie ekogroszkiem jest coraz większe - w e-sklepie PGG S.A. już w pierwszej połowie roku ilość zamówień wzrosła o ponad 50% w odniesieniu do tego samego okresu rok wcześniej a teraz, w szczycie sezonu zakupowego, gdy od 13 września tego roku PGG S.A. realizuje ogólnopolską kampanię reklamową, dopiero będzie się działo! Ekogroszki: Karlik, Pieklorz i Retopal, choć już znane, przypomną o sobie i ogrzeją jeszcze więcej polskich domów! 

Kampania ma wspierać ruch w sklepie internetowym PGG S.A. i sprzedaż produktów, ale jej zadaniem jest również budowanie świadomości marki oraz jej bogatej oferty opartej na złożonym i innowacyjnym procesie technologicznym. Dlatego ważne było stworzenie charakterystycznego, wyrazistego formatu, który wzmocni przekaz.

Stąd krasnale - archetyp krasnoludka towarzyszy nam już od najmłodszych lat, to postać radosna, oddana swojej pracy, w tym przypadku ciężkiej pracy w kopalni. Bohaterowie reklam skupiają uwagę na różnych cechach produktów i różnych grupach odbiorców a w radiu, w rytm znanej z dzieciństwa melodii „My jesteśmy krasnoludki…", śpiewają „My jesteśmy ekogroszki, uhu ha, uhu ha, bardzo wolno   się palimy, to oszczędność da! Mamy wszystkie parametry, że ho, ho, że ho, ho, niepotrzebne w domu swetry, zawsze jest ciepło!"

Reklamy radiowe kierują słuchaczy w pierwszej kolejności do Autoryzowanych Sprzedawców Węgla PGG S.A. a internetowe bezpośrednio na sklep.pgg.pl

 Treść podkreśla też polskie pochodzenie i cechy produktów ważne dla użytkownika:

  • więcej ciepła, dzięki wysokiej wartości opałowej,
  • oszczędność pieniędzy, dzięki stabilnym cenom i wysokiej jakości produktów,
  • wygoda, oszczędność czasu poprzez ograniczenie konieczności częstego uzupełniania paliwa w kotłach automatycznych,
  • bezpieczeństwo, płynna praca kotła dzięki unormowanej wielkości brył i parametrom ekogroszku.

Ponad 20 mln osób zetknie się z reklamą PGG S.A.

Spoty radiowe usłyszy ponad 20 mln osób w wieku 25 lat i więcej w ogólnopolskich oraz lokalnych rozgłośniach radiowych takich jak: Jedynka, Trójka, Czwórka, RMF FM, Zet, Radio Piekary, 90fm, CCM, eM, Bielsko i wiele innych na terenie całego kraju. Większość z tych osób zobaczy także reklamy w internecie.