7 czerwiec 2022

Sklep PGG S.A. Więcej transakcji w krótszym czasie

Podczas wczorajszej sesji (we wtorek 7 czerwca) sklep PGG S.A. pobił kolejny rekord – dokonano więcej transakcji w krótszym czasie.

Stało się tak, ponieważ w celu przyspieszenia obsługi klientów w sklepie dokonano modyfikacji infrastruktury serwerowej oraz optymalizacji kodu, tak aby w krótszym czasie obsłużyć kilkakrotnie więcej klientów niż zazwyczaj. Zmiany pozwoliły na znaczne skrócenie czasu zakupów oraz zwiększyły dostępność strony dla klientów.

Podczas wtorkowej sesji do sklepu skierowano kolejną rekordową ilość węgla – ponad 25 tys. ton. Tym samym w ciągu ostatnich trzech sesji zakupowych do ponad 19 tys. klientów trafiło już 85 tys. ton węgla w cenie producenta.

Aplikacja sklepu została tak zmodyfikowana aby możliwe było rozdzielenie jej funkcji na trzy odrębne serwery. Pozwoliło to zwiększyć szybkość i jakość obsługi oraz wpłynęło na odciążenie serwera głównego sklepu i zwiększenie ilości procesorów oraz pamięci RAM. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW.

Dotąd e-sklep PGG S.A. obsłużył prawie 100 tys. klientów, do których trafiło ok. 370 tys. ton węgla.

Cały czas, jak informuje PGG S.A., cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji.