Kolejne ułatwienia dla klientów e-sklepu PGG S.A. skutecznie pomogą w zakupach
Aby ułatwić setkom tysięcy klientów e-sklepu szybkie rozwiązanie typowych spraw związanych z zakupem węgla, formalnościami lub kwestiami technicznymi, na portalu Polskiej Grupy Górniczej S.A. uruchomiono podstronę zawierającą zbiór najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami na nie (FAQ (ang. frequently asked questions).
Zestaw najczęściej zadawanych pytań ułożyli pracownicy e-sklepu i informatycy, którzy na co dzień stykają się z prośbami klientów o pomoc. Forma pytań i odpowiedzi ułatwia zrozumienie szczegółów regulaminu i zasad sprzedaży. FAQ czytelnie wyjaśnia najpowszechniej występujące wątpliwości i sprawy, które często wydają się trudne tylko na pierwszy rzut oka. Odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziemy w linku umieszczonym w stopce e-sklepu, u dołu jego głównej strony sklep.pgg.pl, na czarnym tle oraz w górnym menu e-sklepu pod nazwą "Pomoc".
Pytania podzielono tematycznie na cztery duże grupy spraw.
Oddzielnie zatem wyjaśnić można w FAQ wątpliwości dotyczące zakupu węgli luzem oraz ekogroszków konfekcjonowanych (czyli pakowanych w worki).
Szczegółowe procedury zamówień i dostaw różnią się, bo oprócz wspólnej opcji odbioru osobistego w kopalni, dostarczaniem węgli workowanych na paletach pod adres domowy zajmują się kurierzy Poczty Polskiej, a węgle sypane luzem transportują z kolei współpracujące składy KDW.
Osobny zestaw odpowiedzi poświęcono deklaracjom CEEB, które są ważnym dokumentem dotyczącym spalania węgla – bez zamieszczenia w profilu klienta skanu prawidłowego dokumentu CEEB niemożliwy jest zakup w e-sklepie PGG S.A. węgli po cenach producenta.
Czwarta grupa odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczy kłopotów technicznych, które napotykają klienci e-sklepu. Często są to problemy, które można łatwo i szybko usunąć samemu na przykład czyszcząc w historii przeglądarki pliki cookies (ciasteczka) itp. E-sklep posiada z konieczności bardzo wysoki poziom rozbudowanych zabezpieczeń.
Podstrona FAQ podlega ciągłej aktualizacji i uzupełnieniom, pojawiać będą się na niej aktualne odpowiedzi na nowe pytania internautów, których bez przerwy przybywa w e-sklepie PGG S.A.
Obecnie sklep internetowy ma już niemal 800 tys. zarejestrowanych użytkowników. Od początku 2022 r. obsłużył 236846 klientów, do których trafiło prawie milion ton węgla. Mimo, że zakup węgla bywa bardzo trudny i wymaga dużej cierpliwości, po każdej sesji zakupowej we wtorki i czwartki licznik e-sklepu rośnie o kilkadziesiąt tysięcy ton i kilka tysięcy nabywców.
Udostępnij tę stronę