Świetne wyniki sprzedaży promocyjnej w PGG S.A.
Z ogromnym zainteresowaniem klienci e-sklepu Polskiej Grupy Górniczej S.A. powitali najnowszą promocję Black Weeks, która pozwala od 20 listopada do 8 grudnia zaopatrzyć się w opał z dodatkowym rabatem 200 zł za każdą kupioną tonę węgla. Przez pierwsze dni promocji sprzedaż wzrosła niemal dziesięciokrotnie!
W ostatnim miesiącu w sklepie internetowym PGG S.A. każdej doby kupowano przeciętnie około 2,5 tys. ton węgla do ogrzewania domów i mieszkań. Tymczasem wynik sprzedaży w pierwszym tygodniu promocji Black Weeks (od 20 do 26 listopada) wyniósł 120 tys. ton, był więc prawie dziesięciokrotnie wyższy niż dotąd.
Tak znaczący wzrost popytu na węgiel opałowy dowodzi, że oferta PGG S.A. okazała się wyjątkowo atrakcyjna dla klientów. Przypomnijmy, że Black Weeks to kolejna już w tym miesiącu obniżka cen w e-sklepie PGG S.A., który pozostaje głównym kanałem dystrybucji opału węglowego dla domów i mieszkań w Polsce.
Korzyści ze skutecznego wzrostu sprzedaży węgla odnosi też spółka, która bez przerwy, w trybie ciągłym prowadzi produkcję w swych kopalniach. Do sprzedaży promocyjnej po atrakcyjnych cenach PGG S.A. przeznaczyła surowiec magazynowany dotychczas na przykopalnianych zwałach. Zwałowanie i przeładunek wydobytego węgla oznacza dla producenta dodatkowe koszty, a przede wszystkim skutkuje po dłuższym czasie nieuchronną degradacją surowca i utratą wartości towaru (duża część ziaren węgla grubszych i droższych sortymentów ulega rozkruszeniu na tańsze miały węglowe, które nie nadają się do spalania w kotłach domowych).
Udostępnij tę stronę